CNMI 2020

Va asteptam!

CNMI 2020

CONGRESUL NATIONAL DE MEDICINA INTERNA,
editia XX

CUVANTUL PRESEDINTELUI SRMI


Stimati colegi,

In ziua de 28 iulie a avut loc o sedinta a Comitetului Director al Societatii noastre care a avut drept tema organizarea Congresului National al Societatii de Medicina Interna in acest an.

De comun acord, s-a decis organizarea congresului in mediul online, in perioada 14 – 17 octombrie 2020. Vor fi doua sesiuni in paralel, fiecare participant alegand lucrarile la care doreste sa participe.

Taxa de participare la congres a fost stabilita la 350 Ron pentru medicii specialisti sau primari si 250 Ron pentru medicii pensionari sau rezidenti. Cursurile precongres vor avea aceleasi taxe (150 Ron medic specialist sau primar, 75 Ron medici rezidenti sau pensionari).

Taxele de inscriere achitate inainte de declansarea epidemiei cauzate de virusul SARS-COV 2, nu vor fi restituite. Diferenta dintre taxa initiala și taxa actuala va fi folosita pentru participarea la alte manifestari pe care societatea le va organiza in cursul acestui an sau a anului viitor.

Programul stiintific va fi revizuit și adaptat organizarii in mediul online.

Pana la o noua intalnire a Comitetului, in septembrie, va rugam sa ne transmiteti orice observatii sau sugestii aveti. Va dorim o vacanta placuta cu multa sanatate.

Prof. Dr. Ion Bruckner
Presedinte,
Societatea Romana de Medicina Interna.

TAXE
INSCRIERE

TAXE PRECONGRES

TAXE CONGRES

Medic primar/ specialist 150 lei 350 lei
Medic rezident/ pensionar 75 lei 250 lei

Pentru inscrierea medicilor rezidenti este necesara transmiterea prin fax sau e-mail
a unei copii a carnetului de rezident.

Avantajele unui webinar

În contextul restricțiilor actuale impuse de pandemia COVID-19, Ella Congress s-a adaptat noilor condiții, transferând întreaga activitatea în mediul online.

  • Adoptarea CISCO WEBEX Events- o platformă de videoconferință ultramodernă,  oferă soluții tehnice de ultimă oră pentru cele mai exigente cerințe:
  • peste 1000 de utilizatori simultan;
  • rețea de servere performante și internet de mare viteză, condiții absolut necesare unui eveniment de succes;
  • posibilitatea utilizării și implementării unor aplicații ca Outlook, Google Drive, Office 365;
  • facilități unice pentru videoconferințe și webinarii: Powerpoint Screenshare, laser pointer, adnotări, acces la secțiunea Q&A prin transmiterea de întrebări panelului de vorbitori, generarea de chestionare către participanți (asemănătoare televoting-ului tradițional) și afișarea rezultatelor în timp real.

 

  • Generarea de rapoarte post-eveniment (număr de participanți, durata accesării platformei, date de contact).
  • Posibilitatea înregistrării conținutului video pentru a putea fi accesat ulterior.
  • Conectarea platformei de web conference prin serviciu de live stream la un canal de Youtube Live sau Facebook live pentru a spori accesibilitatea evenimentului în zona online.
  • Păstrarea canalelor de comunicare online pre și post eveniment: platformă de transmitere newslettere ce folosește servicii și servere Amazon, soluții de mesagerie mobilă, de tipul Grup Mesaje Scrise, cu posibilitatea de transmitere a până la 2000 de mesaje tip SMS per campanie.
  • Gestionarea participării la eveniment prin aplicații web cu facilități de plată on-line, generarea automată de diplome de participare, stocarea în baze de date.